Маркетинг

Маркетинг

Професія маркетолога  передбачає: дослідження ринку, досконале  дослідження діяльності конкурентів, вивчення методики просування та збуту продукції на локальних  і міжнародних  ринках, формування позивного іміджу власної торгової марки та рекламну діяльність. 
Бакалаврів і спеціалістів напряму, спеціальності Маркетинг зі  спеціалізаціями

  • соціальний маркетинг;
  • Інтернет-маркетинг;
  • регіональний маркетинг і логістика (менеджер регіональних та інформаційних потоків);
  • викладач економіки.

Спільно з Нідерландським інститутом маркетингу (NIMA) та Українською Асоціацією Маркетингу проводиться підготовка маркетологів за європейськими стандартами з отриманням відповідних дипломів та сертифікатів.  Викладачі та студенти кафедри  спільно з Академією Економічною в Кракові займаються науково-дослідною роботою за напрямом “Формування територіального  маркетингу в умовах євроінтеграції»,  проводяться  спільні  маркетингові дослідження, організовуються та проводяться   міжнародні  науково-практичні конференції.

Спільно з Українською Асоціацією Маркетингу кафедрою  організовано проходження практики та стажування студентами  на підприємствах України,  Польщі, Голландії;  організовано  міжвузівський студентський  клуб „Молодий  маркетолог”.
 
На спеціальності "Маркетинг" вивчаються наступні дисципліни:
  • Інфраструктура товарного ринку
  • Кон’юнктура та ціни світового ринку
  • Міжнародний маркетинг
  • Управління зовнішньоекономічною діяльністю
  • Промисловий маркетинг
  • Товарна інноваційна політика
  • Комерційна діяльність підприємств
  • Маркетингові дослідження
  • Основи зовнішньоекономічної діяльності
  • Маркетинговий менеджмент
  • Країнознавство
  • Логістика
  • Маркетинг
  • Маркетингова цінова політика
  • Управління якістю
  • Стандартизація і сертифікація
  • Управління проектами
  • Електронна комерція
  • Інтернет - маркетинг
  • Рекламна діяльність
  • Розміщення продуктивних сил
  • Стратегічний маркетинг
  • Маркетингова товарна політика
  • Економіко-математичні методи та
  •  моделювання в маркетингу
  • Рекламний менеджмент
  • Маркетингова політика комунікацій
  • Митна справа
  • Вступ до спеціальності  маркетинг
  • Паблік рілейшнз
Наші переваги:
  • потреба у спеціалістах із міжнародного, територіального та соціального маркетингу;
  • тісна співпраця з маркетологами-практиками у вигляді проведення круглих столів, семінарів, конференцій;
  • досвід проведення спільних маркетингових досліджень з іноземними провідними науковцями і спеціалістами в сфері маркетингу.
Можна працювати:
  • у відділах маркетингу міжнародних компаній;
  • державних і приватних організаціях регіонального розвитку;
  • рекламних агенціях;
  • Інтернет корпораціях;
  • інформаційно-консультаційних центрах.

Міжнародна співпраця

Увійти