Logo

ВГО «Українська Асоціація Маркетингу»

ВГО «Українська Асоціація Маркетингу»

ВГО «Українська Асоціація Маркетингу»

 

Про асоціацію

ВГО «Українська Асоціація Маркетингу» (ВГО «УАМ») - всеукраїнська громадська організація, створена за професійною ознакою і не має на меті отримання прибутку. Свою діяльність ВГО «УАМ» здійснює відповідно до Статуту та Етичного Кодексу Асоціації. Члени УАМ у своїй діяльності дотримуються Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ-СОУ 91.12.0-21708654-001-2002, Настанов і Директив ESOMAR. 
Статут асоціації регламентує основні напрями діяльності ВГО «УАМ», права та обов'язки її членів, структуру управління. Етичний Кодекс, Стандарти якості маркетингових досліджень УАМ-СОУ 91.12.0-21708654-001-2002, Керівництва та Директиви ESOMAR спрямовані на формування цивілізованих правил роботи на дослідницькому ринку, проголошують цивілізовані методи ведення маркетингової діяльності, коректні та чесні взаємовідносини між дослідниками та замовниками маркетингових досліджень, нерозголошення комерційної таємниці клієнтів, захищають права респондентів. 
ВГО «УАМ» має колективних та індивідуальних членів. 
Колективними членами УАМ стають компанії, які у своїй діяльності дотримуються Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ-СОУ 91.12.0-21708654-001-2002, Керівництв та Директив ESOMAR а також при вступі отримали 2 рекомендації від членів ВГО «УАМ». 
Індивідуальні члени - це фахівці, які працюють у сфері маркетингу, реклами, PR, а також провідні викладачі маркетингу України 
Вищим органом управління ВГО «УАМ» є Конференція, яка скликається не рідше одного разу на рік. Раз у п'ять років конференція обирає Раду ВГО «УАМ», президента і затверджує генерального директора. 
Рада - керівний орган Асоціації між Конференціями. Раду очолює президент ВГО «УАМ». 
Структуру ВГО «УАМ» складають первинні осередки, які об'єднуються в обласні організації. Вищий керівний орган первинного осередку та обласної організації - Загальні Збори, які скликаються раз на рік. Керує діяльністю первинним осередком є її голова. Рада Обласної Організації - керівний орган обласної організації між Загальними Зборами. Голова обласної організації здійснює функції оперативного управління в період між Загальними Зборами обласної організації. ВГО «УАМ» складається з 13 обласних організацій (2 з правом юридичної особи - Рівненська і Чернівецька); 2 - міських (Київська та Криворізька), 3 районні організації (Дубенська, Сарненская, Гощанська) 
Для здійснення поточної діяльності створена Дирекція ВГО «УАМ», яку очолює генеральний директор ВГО «УАМ». Генеральний директор обирається Радою ВГО «УАМ» і затверджується на Конференції. 
При ВГО «УАМ» створені: 
Третейський Суд УАМ. 
Клуби: Клуб директорів дослідницьких компаній, ТОП-маркетинг клуб, Клуб викладачів маркетингу, студентський "M-club team", Професійний клуб дослідників ринку і споживачів (MRP Club), Україна. 
Кваліфікаційний комітет УАМ, завданням якого є розробка кваліфікаційних вимог до маркетологів та затвердження кваліфікаційних іспитів. 
Індустріальний Гендерний Комітет по Рекламі 
Рекрутингове агентство 
Незалежні центри сертифікації (в Києві, Одесі, Харкові). 
Основні проекти УАМ: 
Журнал «Маркетинг в Україні» передплатний індекс-22942 
Електронне видання «Маркетинг-газета» 
Видання довідника «Щорічник УАМ» 
Щорічна міжнародна конференція «Маркетинг в Україні» 
Щорічний Всеукраїнський форум «Промисловий маркетинг» 
Конференція «Автомаркетінг - партнерство і конкуренція на автомобільному ринку» 
Всеукраїнський конкурс наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг» 

Тернопільський інститут соціальних та інформаційних технологій, вул. Танцорова 51, 46008, м. Тернопіль, Україна | Тел.: +38 0352 528310, Факс: +38 0352 525475 | E-mail: info@tisit.edu.ua