Спеціальності
Спеціальності для вступу за ступенем "бакалавр" в 2017 році:
- Міжнародні економічні відносини;
- Економіка;
- Підприємництво, торгівля та біржова діяльність;
- Маркетинг;
- Соціальна робота.
Спеціальність для всупу за ступенем "магістр" у 2017 році
- Економіка ( спеціалізація: економіка іновацій та міжнародного підприємництва).
Напрями підготовки для вступу на 2-3 курс навчання ступеня бакалавр на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодший спеціаліст
Міжнародні економічні відносини
Cпеціалізації:
- митна справа та транскордонне співробітництво.
- міжнародна економічна діяльність у сфері рекреації.
Наші переваги:
- інтенсивне вивчення з першого курсу двох іноземних мов – польської та англійської;
- можливість проходження практики та стажування за кордоном;
- поглиблене вивчення інформатики, новітніх інформаційних технологій, в т.ч. робота з інформаційно-пошуковими системами, бізнес в Інтернеті;
- можливість отримання другої вищої освіти із врученням диплома державного зразка Республіки Польща Економічного університету в Кракові, Жешовського Університету та Вищої Школи Права і Адміністрації у Жешові.
Можна працювати:
- в українсько-польських підприємствах малого та середнього бізнесу;
- у міжнародних компаніях;
- у фінансово-кредитних установах;
- в будинках відпочинку, оздоровчих центрах, готельно-туристичних комплексах, які працюють на міжнародних ринках.
Економіка
Спеціалізації:
- правове забезпечення економічної діяльності підприємства.
- екологічна економіка;
- економічна безпека.
Наші переваги:
- інтегровані знання з професійної діяльності економіста, юриста, фахівця з комп’ютерних технологій з досконалим знанням іноземних мов;
- управління інвестиційними проектами;
- впровадження та управління системами інформаційного забезпечення економічних рішень.
Можна працювати:
- на підприємствах соціально-економічної сфери;
- в органах державного управління, місцевого самоврядування;
- в інноваційних енергетичних компаніях, природоохоронних установах;
- в проектно-орієнтованих організаціях.
Маркетинг
Спеціалізації:
- міжнародний маркетинг туризму;
- соціальний маркетинг;
- інтернет-маркетинг.
Наші переваги:
- потреба у спеціалістах із міжнародного, територіального та соціального маркетингу;
- тісна співпраця з маркетологами-практиками у вигляді проведення круглих столів, семінарів, конференцій;
- досвід проведення спільних маркетингових досліджень з іноземними провідними науковцями і спеціалістами в сфері маркетингу.
Можна працювати:
- у відділах маркетингу міжнародних компаній;
- державних і приватних організаціях регіонального розвитку;
- рекламних агенціях;
- Інтернет корпораціях;
- інформаційно-консультаційних центрах.
Соціальна робота
Спеціалізації:
- соціальне управління та маркетинг (менеджер сфери соціально-медичних послуг);
- соціальна психологія та педагогіка.
Наші переваги:
- з прийняттям у 2003 році Закону України Про соціальні послуги збільшилась потреба у фахівцях, що мають освіту за спеціальністю „Соціальна робота";
- вивчення міжнародного досвіду організації соціальної роботи та проведення спільно з іноземними вузами партнерами міжнародних соціологічних досліджень , зокрема участь студентів та викладачів інституту в роботі міжнародного проекту LAMA, що фінансується Європейською комісією.
Можна працювати:
- практичними соціологами та педагогами;
- соціальними маркетологами;
- спеціалістами кадрових служб та агенцій;
- експертами з управління проектами в українських та міжнародних лікувально-оздоровчих центрах;
- благодійних фондах;
- керівниками державних, громадських та політичних організацій.
Підприємство, торгівля та біржова діяльність
Підготовка фахівців за даною спеціальністю дозволяє випускникам отримати такі знання та уміння:
– ідентифікувати товар за класифікаційними ознаками;
– проводити комплексну оцінку якості окремих груп товарів;
– визначати оптимальні методи продажу товарів, а саме ефективні варіанти розміщення торгівельного обладнання, упорядкування купівельних потоків та раціональне зберігання товарів;
– реалізувати товарознавчо-комерційних завдання щодо асортименту і якості товарів за рахунок здійснення переважно адміністраторських, операторських і частково евристичних процедур праці;
– приймати оперативні рішення в межах своєї компетенції щодо збереження якості товарів у процесі товаропросування;
– оперативно управляти первинними, а також самостійними організаціями, які переважно не мають апарату управління;
– розв’язувати практичні завдання із забезпечення якісними товарами та послугами населення України.
Випускники можуть працювати:
– на підприємствах торгівлі;
– в митних, контрольно-виробничих та контрольно-аналітичних лабораторіях,
– на підприємствах харчової промисловості,
на посадах:
– завідувач ринку;
– інженер із стандартизації ;
– керівник малого підприємства (складського);
– фахівець з методів розширення ринків збуту;
– інспектор з якості надання послуг;
– інспектор-товарознавець;
– торгівельний агент.
Наші переваги:
• інтегровані знання з професійної діяльності економіста-товарознавця, юриста, фахівця з комп’ютерних технологій з досконалим знанням іноземних мов;
• управління інвестиційними проектами;
• впровадження та управління системами інформаційного забезпечення економічних рішень.
На базі інституту працюють курси по підготовці до здачі незалежного зовнішнього тестування. На курсах можна отримати поглиблені знання з:
- української мови
- математики
- історії України
- іноземної мови