Маркетинг
- Опубліковано в Абітурієнту
- Друк , E-mail
Професія маркетолога передбачає: дослідження ринку, досконале дослідження діяльності конкурентів, вивчення методики просування та збуту продукції на локальних і міжнародних ринках, формування позивного іміджу власної торгової марки та рекламну діяльність.
Бакалаврів і спеціалістів напряму, спеціальності Маркетинг зі спеціалізаціями:
- соціальний маркетинг;
- Інтернет-маркетинг;
- регіональний маркетинг і логістика (менеджер регіональних та інформаційних потоків);
- викладач економіки.
Спільно з Нідерландським інститутом маркетингу (NIMA) та Українською Асоціацією Маркетингу проводиться підготовка маркетологів за європейськими стандартами з отриманням відповідних дипломів та сертифікатів. Викладачі та студенти кафедри спільно з Академією Економічною в Кракові займаються науково-дослідною роботою за напрямом “Формування територіального маркетингу в умовах євроінтеграції», проводяться спільні маркетингові дослідження, організовуються та проводяться міжнародні науково-практичні конференції.
- Інфраструктура товарного ринку
- Кон’юнктура та ціни світового ринку
- Міжнародний маркетинг
- Управління зовнішньоекономічною діяльністю
- Промисловий маркетинг
- Товарна інноваційна політика
- Комерційна діяльність підприємств
- Маркетингові дослідження
- Основи зовнішньоекономічної діяльності
- Маркетинговий менеджмент
- Країнознавство
- Логістика
- Маркетинг
- Маркетингова цінова політика
- Управління якістю
- Стандартизація і сертифікація
- Управління проектами
- Електронна комерція
- Інтернет - маркетинг
- Рекламна діяльність
- Розміщення продуктивних сил
- Стратегічний маркетинг
- Маркетингова товарна політика
- Економіко-математичні методи та
- моделювання в маркетингу
- Рекламний менеджмент
- Маркетингова політика комунікацій
- Митна справа
- Вступ до спеціальності маркетинг
- Паблік рілейшнз
- потреба у спеціалістах із міжнародного, територіального та соціального маркетингу;
- тісна співпраця з маркетологами-практиками у вигляді проведення круглих столів, семінарів, конференцій;
- досвід проведення спільних маркетингових досліджень з іноземними провідними науковцями і спеціалістами в сфері маркетингу.
- у відділах маркетингу міжнародних компаній;
- державних і приватних організаціях регіонального розвитку;
- рекламних агенціях;
- Інтернет корпораціях;
- інформаційно-консультаційних центрах.