Features

Наші партнери

ВГО «Українська Асоціація Маркетингу»

ВГО «Українська Асоціація Маркетингу»

ВГО «Українська Асоціація Маркетингу»

 

Про асоціацію

ВГО «Українська Асоціація Маркетингу» (ВГО «УАМ») - всеукраїнська громадська організація, створена за професійною ознакою і не має на меті отримання прибутку. Свою діяльність ВГО «УАМ» здійснює відповідно до Статуту та Етичного Кодексу Асоціації. Члени УАМ у своїй діяльності дотримуються Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ-СОУ 91.12.0-21708654-001-2002, Настанов і Директив ESOMAR. 
Статут асоціації регламентує основні напрями діяльності ВГО «УАМ», права та обов'язки її членів, структуру управління. Етичний Кодекс, Стандарти якості маркетингових досліджень УАМ-СОУ 91.12.0-21708654-001-2002, Керівництва та Директиви ESOMAR спрямовані на формування цивілізованих правил роботи на дослідницькому ринку, проголошують цивілізовані методи ведення маркетингової діяльності, коректні та чесні взаємовідносини між дослідниками та замовниками маркетингових досліджень, нерозголошення комерційної таємниці клієнтів, захищають права респондентів. 
ВГО «УАМ» має колективних та індивідуальних членів. 
Колективними членами УАМ стають компанії, які у своїй діяльності дотримуються Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ-СОУ 91.12.0-21708654-001-2002, Керівництв та Директив ESOMAR а також при вступі отримали 2 рекомендації від членів ВГО «УАМ». 
Індивідуальні члени - це фахівці, які працюють у сфері маркетингу, реклами, PR, а також провідні викладачі маркетингу України 
Вищим органом управління ВГО «УАМ» є Конференція, яка скликається не рідше одного разу на рік. Раз у п'ять років конференція обирає Раду ВГО «УАМ», президента і затверджує генерального директора. 
Рада - керівний орган Асоціації між Конференціями. Раду очолює президент ВГО «УАМ». 
Структуру ВГО «УАМ» складають первинні осередки, які об'єднуються в обласні організації. Вищий керівний орган первинного осередку та обласної організації - Загальні Збори, які скликаються раз на рік. Керує діяльністю первинним осередком є її голова. Рада Обласної Організації - керівний орган обласної організації між Загальними Зборами. Голова обласної організації здійснює функції оперативного управління в період між Загальними Зборами обласної організації. ВГО «УАМ» складається з 13 обласних організацій (2 з правом юридичної особи - Рівненська і Чернівецька); 2 - міських (Київська та Криворізька), 3 районні організації (Дубенська, Сарненская, Гощанська) 
Для здійснення поточної діяльності створена Дирекція ВГО «УАМ», яку очолює генеральний директор ВГО «УАМ». Генеральний директор обирається Радою ВГО «УАМ» і затверджується на Конференції. 
При ВГО «УАМ» створені: 
Третейський Суд УАМ. 
Клуби: Клуб директорів дослідницьких компаній, ТОП-маркетинг клуб, Клуб викладачів маркетингу, студентський "M-club team", Професійний клуб дослідників ринку і споживачів (MRP Club), Україна. 
Кваліфікаційний комітет УАМ, завданням якого є розробка кваліфікаційних вимог до маркетологів та затвердження кваліфікаційних іспитів. 
Індустріальний Гендерний Комітет по Рекламі 
Рекрутингове агентство 
Незалежні центри сертифікації (в Києві, Одесі, Харкові). 
Основні проекти УАМ: 
Журнал «Маркетинг в Україні» передплатний індекс-22942 
Електронне видання «Маркетинг-газета» 
Видання довідника «Щорічник УАМ» 
Щорічна міжнародна конференція «Маркетинг в Україні» 
Щорічний Всеукраїнський форум «Промисловий маркетинг» 
Конференція «Автомаркетінг - партнерство і конкуренція на автомобільному ринку» 
Всеукраїнський конкурс наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг» 

Бізнес-інкубатор Тернопільщини

bit logo

 

Фундація «Бізнес – інкубатор Тернопільщини» - для  розвитку Ваших інноваційних ідей та  підприємницьких проектів

 

 


  • формування сприятливого ділового середовища для розвитку інновацій, що сприяють поширенню нових технологій, знань, компетенції;
  • підтримка підприємницьких ініціатив і соціальних проектів серед студентів, молоді, жінок, а також соціально незахищених верств населення;
  • cприяння розвитку міжрегіонального співробітництва, виходу МСП на міжнародні ринки через залучення іноземних та українських партнерів, інвесторів, посилення соціальної відповідальності міжнародного бізнесу

INNOLAB
ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ "ЕКУМЕНІКУС"

 

INNOLAB 

399.thumbnailInnovation Laboratories: using an open innovation learning platform & action research in enterprise education in order to enhance the engagement & innovative capabilities of Universities in Post-Socialist
Societies

530429-TEMPUS-1-2012-1-UK-TEMPUS-JPHES

ІННОВАЦІЙНІ ЛАБОРАТОРІЇ: ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПЛАТФОРМИ ВІДКРИТИХ ІННОВАЦІЙ ТА ЗДІЙСНЮВАНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ТРЕНІНГАХ НА РІВНІ ПІДПРИЄМСТВ ДЛЯ ПОСИЛЕННЯ ВЗАЄМОДІЇ ТА ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ УНІВЕРСИТЕТІВ ПОСТСОЦІАЛІСТИЧНИХ КРАЇН 

 

ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 

Напрями діяльності::

Соціальні інновації в освіті

СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЕКТ "ЕКУМЕНІКУС"

Радіо Марія


 Бізнес-інкубатор Тернопільщини, вул. Танцорова 51, м. Тернопіль, 46008

тел. (0352) 252443

E-mail: ibakushevych{at}gmail.com

 


Регіони знань

RoK movie.thumbnailРЕГІОНИ ЗНАНЬ: Україна в європейському просторі освіти- науки- інновацій для ревіталізації та процвітання територій

Детальніше



Дністровський Каньон

k2.thumbnail

У листопаді 2011 Бізнес-інкубатор Тернопільщини організував зустріч з проф.А. Шромніком в обласній раді по проекту "Створення кластеру Дністровський каньйон"

Пятниця, 20 квітня 2012 року

14.00 – 15.00 - ТІСІТ, конференц- зал
Конкурс – презентація студентських туристичних проектів «Подорож в Дністровський каньйон» «Інновації в міжнародному туризмі».

Проект "INNOLAB" (лабораторія інноваційних ідей)

Пятниця, 20 квітня 2012 року

8.30 – 9.50 – ТІСІТ, ауд. 2.9
Тренінг «Я починаю власну справу» 

10.00 – 12.50 - ТІСІТ, к.з.
Ділова гра – брейн-стормінг «Від інновації до інноваційного кластеру» (взаємодія виробників національних продуктів та просування їх на міжнародний ринок)
8.30 – 9.50 – ТІСІТ, ауд. 2.9

Абітурієнту

Міжнародна співпраця

Увійти